Brev:
Dagpleje ingen appetit
25. januar 2021
Alder:
10 mdr.
Dagpleje ingen appetit
Hej Helen
Tak for dit svar omkring min datters opstart I dagpleje og manglende appetit.
Jeg glemte helt at spørger dig om det også er helt normalt at hun hjemme spiser så lidt, indtil hun har vendt sig til den nye situation?
Med venlig hilsen
Mor